Wednesday, June 17, 2009

6・17・2009 の カオリン

http://blog.oricon.co.jp/iikaori/  

2009年06月17日

思いつきでここまでやってしもーたー

On a whim, it came to this

お昼に交信したのにされてなかった
マネージャーさん忘れてる。。。
I was contacted for lunch but was not met
My manager forgot...

今日は
美容DAYだったよ~
美容室へ行ってきました
まつげもつけてきました
Today was beauty parlor day~
I came back from the beauty parlor!!!
I even had eyelashes put on!!!

髪はね
ちょっと明るくしてトリートメントする予定でしたが
なんだか、思いつきでバッサリと切ってしまいました~
As for my hair
I had planned to have a treatment to make it a bit shinier
But somehow, on a whim
I lopped it all off~

髪型はいつもは
ものすごーい悩んで
結局あんまり変えられなくて。。。
でしたが
My hairstyle is always
such a huge pain and
in the end, I can't change it much
But...

突然、
切りたくなっちゃったのよ
まっっ、
夏だし
いいよね~
Suddenly I wanted to cut it!
Well, it is summer so, whatever!!!!

切ってから気が付いたのだけど
わたし、めちゃめちゃくせ毛だったし
毎日のお手入れが大変だわ。。。
This is something I noticed after I cut my hair but,
I had really messy hair
Daily maintenance is tough...

No comments:

Post a Comment