Friday, June 19, 2009

6・20・2009 の カオリン

http://blog.oricon.co.jp/iikaori/archive/186/0

2009年06月20日
急いでる時のご飯ってど~する?家は迷わずコレ!!
What do you eat when you're busy? Without question, at our house it is this!!

迷わずね
(picture)
またまた、カツオのたたき
Without question
(picture)*
Once again, it is "kashio no tataki"

ニラの卵とじ
じゅんさい
たまねぎときゅうりワカメとタコの酢の物
生のり
ほうれん草とワカメのおみそ汁
21雑穀ご飯
でした
It was: green onions with eggs
"Watershield" vegetables
Onions and Cucumber wakame and octopus sunomono
Nama-nori
Spinach and wakame miso soup
21 grain rice

時間がない時はなんかメニューがワンパターンになってしまうなぁ
まっっ、好物ばかりだしいいよね
明日からしばらくお仕事でお家を空けるので
旦那くんのご飯を何食か作りおきしたのでバタバタしました
ちゃんと食べてくれるかな。。。
When there isn't any time, somehow the menu becomes only for one
Well, it is always my favorite dish so its okay, right?
Starting tomorrow, I'll be at work for some time so the house will be empty
Thinking about what to prepare for my husband to eat, my heart is pattering
Will he eat properly I wonder...

今日、取材の時にライターの大西さんが私のblogを見てくださっていて
『ご飯の量多いですよね~(笑)』
と言われてしまいました(笑)
気づいちゃいました??
Today, the writer Onishi-san took a look at my blog when collecting his material
"There is so much food huh~ (laugh)"
he said to me (laugh).
Did he notice it??

はいっっ、
たくさん食べるんです
でも、野菜が多いので見逃してくらさい! (笑)(笑)
一応、ダイエット指導師として考えて作ってま~す
Well,
I eat a lot
But, since I eat many vegetables, just overlook it please!(laugh)
Well at a glance, I make things with the mind of someone on a diet

さて、
(photo)
髪型、
褒めてもらえて
嬉しいワーイ
デビュー当時っぽいだなんて。。。
Well,
(photo)*
my hair,
I was praised
and happy, yay
Its like when I debuted...

そんな訳ないでしょ~
(ものすっごーい、お世辞弱いタイプな私)
アハハ
Of course its not, right~
(I'm the type that is super weak to compliments)
Ahaha

お世辞でも嬉しいです
昔は年上に見られたかったのにねぇ
さっっ、
旅支度しまーす
Even if it is just flattery,I'm happy
Even though in the past, I wanted to look older (laughs)
Well,
I'll be getting ready for my trip

あきさん
HAPPY BIRTHDAY
旦那くんに伝えておきますね~
Aki-san
Happy Birthday
I'm sending this ahead of time to my husband~

*http://blog.oricon.co.jp/iikaori/archive/186/0 for photos

No comments:

Post a Comment