Friday, July 10, 2009

2009年07月10日 Kaori

家も始めました!!! Our home started too!!!

夏はやっぱり
For the summer, it has to be
(picture)

冷し中華始めました!!!
暑い日はむしょーに食べたくなります
Chilled Chinese Dish!!!*
On hot days, I really don't want to eat

醤油ダレ派と
ごまダレ派
別れるケド、
皆さんはどちら派??
わたしは、醤油ダレちょいマヨネーズ派です
後は、茄子の味噌炒めと
ニラの卵とじでした!!
People are divided into preferring soy-sauce
or sesame oil but,
what side are you on??
I like soy sauce and a bit of mayonnaise.
After that, I had grilled (?) eggplant miso and
egg mixed with leek!!

picture)


今日はショッピングしてきました!!
今、セール中でかなり安かったよ~
って言っても化粧品しか買ってないんだケド、
セールっていうだけでワクワクしました!!
Today I went shopping!!
Today there were sales all over so things were pretty inexpensive~
~or so I say even though I only bought cosmetics, but
just the word "sale" makes me excited!!

後はまつげエクステをつけてきましたよ
エクステって、いろいろバリエーションがあって
可愛い系とか綺麗系とかあるのよ!!!
今日の私は。。。
秘密です(laugh)
ちょっと恥ずかしいので。。。
Afterwards I put on some eyelash extensions
There are a number of extension variations
like they have cute types or pretty types!!!
Today I am...
a secret (laugh)
It is a bit embarrassing so...

さてっっ、
昨日、交信した『マイブーム』の金髪のキャラクターがダレに見える???
って書いたら、お答えありがとうございました!!
ゆーこりん、よっすぃ~の声が多かったみたい!
中にはつんく♂さんというお答えもありましたが
Well,
Yesterday, who did the "My Boom" blond character that I uploaded resemble???
Ah as I write this, thank you for the responses!!
The voices calling out Yuuko-rin, Yossi seemed the largest!
Inside, there was also a response that said it was Tsunku

わたしには
よっすぃ~に見えました
To me it resembles
Yossi~

偶然、似てるかな~??ってカンジだったのだけど
メンバーや友達のそっくりさんを作るのも楽しそう
そういうのって
ちょっと暗いかな。。。
まっっ、また時間ができたら作ってみま~す!!!
今日、一度もご飯をあげてなかったからご飯あげま~す
I got the feeling like "by chance it really resembles her doesn't it~??" but
it seemed fun making characters that look like members or friends...
Putting those words down
I feel a bit gloomy...
Well, if I have time then I will try to make it again!!!
Today, for the first time I didn't give you any meals so, I will give you a meal (??)**

*http://ja.wikipedia.org/wiki/%E5%86%B7%E3%82%84%E3%81%97%E4%B8%AD%E8%8F%AF
**I think she is referring to the fact that she didn't really go over her meals on her blog today. I don't quite understand this line.

No comments:

Post a Comment