Friday, July 17, 2009

2009年07月18日 Kaori

お気に入りになるとずーっとお気に入り
Something I've come to like and something I've always liked


今日も、
おねーちゃんのお家におじゃましました(^0^)/
Today I went to visit my sister (^0^)/

そして、
私達の中で大ブーム中の
せいろ蒸しをいただきました(^0^)/
And,
we ate our favorite
steamed foods (^0^)/

ひのきの香りがいいのよ~
中でもかなりハマっているのが
『レタス蒸し』
でぇ~す!!!
The smell of mushrooms is so nice~
It is pretty packed inside but
here is "steamed lettuce"!!!

蒸してもしゃきしゃき美味しいの
ポン酢でさっぱりとねっっ!!!
最高だよ~!!!
If you steam it, it tastes quite crispy and delicious
and with a some ponzu, so refreshing!!!
It is the best~!!!

(picture)

暑くて、なかなか寝付きの悪い日が続いて
今日はかなり眠たいので
早寝しま~す
It is so hot that I continuously have days where I can't sleep well
Today I really want to sleep so
I'm going to bed early~

クーラーつけた方がいいよね???
だって
暑いものね。。。
(picture)
北海道の風が恋しいわっっ。。。
It would be better to set up a cooler huh???
Well,
it is just hot huh...
I long for the Hokkaido breeze...

No comments:

Post a Comment